چرا بارسلونا به سراغ وینگر اسپانیایی رئال مادرید نمی‌رود؟

چرا بارسلونا به سراغ وینگر اسپانیایی رئال مادرید نمی‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو آسنسیو در انتهای این فصل که قراردادش با رئال مادرید به اتمام می رسد، از جمع مادریدی ها جدا می شود و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، آسنسیو پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید نپذیرفته است و می خواهد از جمع مادریدی ها جدا شود. در واقع به نظر می رسد که او نمی خواسته در رئال مادرید به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین و یک یار تعویضی به دوران حرفه ای خود ادامه دهد و می خواهد به تیمی برود که در آن بتواند به طور ثابت بازی کند. آسنسیو در هفته های گذشته مورد توجه بارسلونا قرار گرفته بود و اخباری مبنی بر علاقه آبی و اناری پوشان به مارکو آسنسیو منتشر شده بود.

اکنون به گفته موندو دپورتیوو، بارسلونا نمی خواهد به سراغ آسنسیو برود و علت این قضیه هم آن است که پروسه جذب آسنسیو سر و صدای زیادی در رسانه ها به پا خواهد کرد و در حالی که بارسلونا می خواهد تمرکز خود را روی جذب مسی بگذارد، این قضیه می تواند تمرکز بارسا را به هم بزند. همچنین بارسلونا قصد ندارد که در حال حاضر وارد یک درگیری مدیریتی با رئال مادرید شود چرا که جذب آسنسیو توسط بارسا رابطه مدیران دو باشگاه را بدتر خواهد کرد.

1470