عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از هفته حساس لیگ عربستان

عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از هفته حساس لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - امشب ( شنبه ) از ساعت 21:30 به وقت ایران، النصر عربستان در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان به مصاف الاتفاق می رود و بازی حساسی پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این هفته بسیار حساس خواهد بود چرا که هفته یکی مانده به آخر رقابت های لیگ حرفه ای عربستان است و تکلیف قهرمان این فصل در هفته آینده مشخص می شود. در حال حاضر الاتحاد عربستان با داشتن سه امتیاز بیشتر از النصر عربستان، در صدر جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان جای گرفته است و به این ترتیب با این روند، الاتحاد قهرمان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان خواهد شد و النصر با وجود داشتن رونالدو دستش از جام قهرمانی لیگ عربستان کوتاه خواهد ماند. همین قضیه موجب می شود که این هفته های پایانی برای برای النصر و رونالدو بسیار حساس باشد.

روز گذشته کریستیانو رونالدو آخرین تمرینات خود را به همراه هم تیمی های خود در النصر انجام داده است و باید دید که عملکردش در بازی امشب مقابل الاتفاق به چه شکل خواهد بود. النصری ها نیم نگاهی هم به بازی همزمان الاتحاد مقابل الفیحا دارند و باید دید که الاتحاد امتیاز از دست می دهد یا خیر.

1470