سیف الله پور قطع همکاری با سرمربی اسپانیایی نساجی را تایید کرد

سیف الله پور قطع همکاری با سرمربی اسپانیایی نساجی را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی دیشب ادعای جالبی درباره سرمربی فصل بعد این تیم مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، اواخر لیگ بیست و دوم بود که مسئولان باشگاه نساجی به خاطر نتایج ضعیف این تیم تصمیم گرفتند حمید مطهری سرمربی این تیم را برکنار و کارلوس هرناندز را جایگزین وی کنند. اما حضور این مربی اسپانیایی روی نیمکت نساجی هم نتوانست تحول لازم را ایجاد کند تا این تیم از پنج هفته پایانی لیگ فقط دو امتیاز کسب کند و در نهایت کارش را با 26 امتیاز و رتبه سیزدهم جدول به پایان برساند.

همچنین از آنجا که گفته می شد دیدار با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی آخرین فرصت برای هرناندز است و این بازی هم با شکست سنگین نساجی همراه شد، حالا خبرهایی مبنی بر برکناری این مربی به گوش می‌رسد. این موضوع را امشب ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی در ارتباط تلفنی با برنامه شبهای فوتبالی تایید کرد و گفت: «فصل آینده یک مربی رزومه دار سرمربی نساجی خواهد شد.»

وی درباره تغییر سرمربی در هفته های پایانی لیگ افزود: «در برهه‌ای که حمید مطهری برکنار شد شرایطمان به نحوی بود که می‌دانستیم امکان سقوط وجود ندارد اما باز هم تصمیم به این شد که با تغییر سرمربی به تیم شوک مثبت داده شود.»

مدیرعامل نساجی درباره شرایط فصل بعد این تیم هم عنوان کرد: «مطمئن باشید تیم پوست اندازی خواهد کرد. بازیکنانی می‌گیریم که برای پیراهن نساجی تعصب داشته باشند. قول می‌دهم فصل بعد هواداران از تیم راضی باشند.»

نکته جالب صحبت‌های امشب ایزد سیف الله پور آنجا بود که وی از انتخاب یک مربی رزومه دار برای فصل بعد صحبت به میان آورد. این در حالی است که او در مقطعی که حمید مطهری برکنار شده بود هم همین وعده را داد و در نهایت به انتخاب کارلوس هرناندز ختم شد که نه تنها رزومه قابل قبولی نداشت بلکه نتایج غیرقابل دفاعی هم برای نساجی کسب کرد. شاید به همین دلیل بود که وقتی مدیرعامل نساجی گفت "مربی بعدی نساجی رزومه خوبی خواهد داشت" با واکنش طنز مهدی توتونچی مجری برنامه مواجه شد که پرسید: «قرار است رزومه‌اش مثل هرناندز باشد؟»

6442