عزم راسخ خریدار قطری برای جذب ستارگان دنیای فوتبال توسط منچستر یونایتد

عزم راسخ خریدار قطری برای جذب ستارگان دنیای فوتبال توسط منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – شیخ جاسم در صورت پیروزی در رقابت خرید منچستر یونایتد تلاش خواهد کرد تا با برداشتن محدودیت های مربوط به حقوق های پرداختی سوپر استار‌ها را به سمت منچستر یونایتد بکشاند.

به گزارش فوتبالی، شیخ جاسم می‌خواهد تا قانونی که در منچستر یونایتد جریان دارد مبنی بر این‌که یک بازیکن نباید به طرز قابل توجهی از دیگر بازیکنان تیم بیشتر حقوق بگیرد، را کنار بزند. شیخ جاسم یکی از دو کاندیدای اصلی برای خرید شیاطین سرخ می‌خواهد این قانون را که توسط اریک تن هاگ بنا نهاده شد تا حقوق پرداختی باشگاه را پس از جدایی رونادو کاهش دهد، حذف کند تا راه را برای جذب بازیکنان بزرگ به منچستر یونایتد بازکند. 

بر اساس این قانون که با نام "قانون رونالدو" شناخته می‌شود یونایتد سقف 200 هزار پوند در هفته را به عنوان حداکثر حقوق پرداختی خود تعیین کرده، این قانون به این دلیل با نام رونالدو نام گذاری شده است که این بازیکن در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد که با انتقاد او نسبت به باشگاه و تن هاگ به طرزی جنجالی به پایان رسید، 385 هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می‌کرد. 

تصمیم شیخ جاسم می‌تواند شانس شیاطین سرخ را برای جذب دوباره ستاره های گران قیمت کلاس جهانی افزایش دهد، در حالی که در حال حاضر طبق گزارش ها در حال مذاکره برای جذب نیمار برزیلی هستند. این اقدام هم‌چنین می‌تواند کار یونایتد را برای حفظ ستاره های فعلی اش آسان تر کند.

2102