واکنش علیرضا حقیقی به اتهام کم کاری مقابل پرسپولیس: خود استقلال و سپاهان، پرسپولیس را قهرمان کردند!

واکنش علیرضا حقیقی به اتهام کم کاری مقابل پرسپولیس: خود استقلال و سپاهان، پرسپولیس را قهرمان کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان نساجی به برخی شائبه‌های دیدار این تیم مقابل پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر در حالی رقم خورد که این تیم توانست نساجی را در قائمشهر با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. از آنجا که علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی سابقه بازی برای قرمزهای تهرانی را در کارنامه دارد و به اصطلاح فوتبالی‌ها یک پرسپولیسی محسوب می‌شود، از سوی هواداران تیم‌های رقیب پرسپولیس نه تنها مورد انتقاد قرار گرفت بلکه متهم به کم‌کاری مقابل پرسپولیس هم شد.

این ماجرا در مصاف استقلال و نساجی در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی به اوج خود رسید و از لحظه ورود علیرضا حقیقی به زمین با هجمه عجیب هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه مواجه شد. او که امشب در استودیوی برنامه شبهای فوتبالی حاضر بود، در واکنش به این شائبه‌ها گفت: «چه دلیلی دارد بخواهم مقابل پرسپولیس کم کاری کنم؟ اگر قرار بود به این مسائل تن بدهم که خیلی زود از فوتبال محو می شدم. نه تنها هیچ بازیکنی حاضر نیست وارد این مسائل شود.»

دروازه‌بان نساجی که فضای مجازی را عامل انتشار این اتهامات می‌داند، با بیان اینکه "متاسفانه حتی یک کودک دانش آموز هم موبایل دارد و به راحتی می‌تواند هر حرف درست یا غلطی را نشر دهد"، گفت: «جای افسوس دارد که کمتر کسی چیزی را که می‌شوند راستی آزمایی میکند و بدون اینکه فکر کند هر چه را بخواند یا بشنود باور میکند و آن را برای دیگران می‌فرستد. کسانی که اتهام بی اساس می‌زنند سلامت ندارند. ای کاش قبل از فروش موبایل از مشتری تست سلامت گرفته شود.»

وی با اشاره به حواشی نیمه نهایی جام حذفی، عنوان کرد: «در آن بازی هواداران استقلال 90 دقیقه به من لطف داشتند اما من در تیم بزرگ پرسپولیس بازی کردم و اهل گلایه نیستم. فقط به آنها بگویم که مسیر قهرمانی پرسپولیس توسط استقلال و سپاهان باز شد. جا دارد این قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگویم.»

6442