انتقاد مجری شبهای فوتبالی از هواداران استقلال و سپاهان

انتقاد مجری شبهای فوتبالی از هواداران استقلال و سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- مجری برنامه شبهای فوتبالی نسبت به برخی حواشی مربوط به دیدار هوادارپرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور با اتفاقی ویژه همراه بود و بازیکنان تیم هوادار قبل از مصاف با پرسپولیس برای شاگردان یحیی گل‌محمدی که توانستند در این فصل قهرمان لیگ برتر شوند، تونل افتخار زدند. هرچند این اقدام در فوتبال دنیا زیبایی خاص خودش را دارد اما از آنجا که شرایط فوتبال باشگاهی ایران با حواشی ریز و درشت زیادی آمیخته شده، تونل افتخار هوادار به سوژه جدید هواداران استقلال و سپاهان تبدیل شده است‌.

در همین راستا و پس از پایان بازی هوادار – پرسپولیس، رصدی اجمالی بر برخی کانال‌های هواداری استقلال و سپاهان از گلایه آنها نسبت به این اتفاق حکایت داشت چرا که به اعتقاد گروهی از هواداران این دو تیم، پرسپولیس شایستگی قهرمانی را نداشته و تیم محبوب آنها باید در جایگاه این عنوان قرار می‌گرفته است!

به همین دلیل در ابتدای برنامه امشب شبهای فوتبالی مهدی توتونچی مجری برنامه بدون نام بردن از هیچ تیمی، به انتقاد از این رفتار پرداخت و گفت: «فارغ از رعایت بازی جوانمردانه در فوتبال که بر اساس آن باید به تیم قهرمان تبریک گفت اما اینکه زحمات یک تیم زیر سوال برود هم درست نیست. شاید تونل افتخار یک قانون نباشد اما در فرهنگ ایرانی ما احترام همیشه مورد تمجید قرار گرفته است.»

البته در فوتبال ایران که صرفا پسوند "حرفه‌ای" را یدک میکشد و حتی مربیان در طول فصل به فراخور جایگاه تیم تحت هدایتشان با توهم توطئه از دستهای پشت پرده برای عدم موفقیتشان صحبت می‌کنند، بروز چنین رفتارهایی از جانب هواداران خارج از انتظار نیست.

6442