دروازه‌بان رئال مادرید دوست دارد کدام تیم قهرمان چمپیونزلیگ شود؟

دروازه‌بان رئال مادرید دوست دارد کدام تیم قهرمان چمپیونزلیگ شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میان منچستر سیتی و اینتر قرار است بیستم خرداد ماه برگزار شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت شاگردان گواردیولا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شوند یا این که شاگردان اینزاگی قرار است جام را بالای سر ببرند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتوانست از پس منچستر سیتی بر بیاید و در نهایت سیتیزن ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شدند با نتیجه پنج بر یک رئال مادرید را شکست دهند.

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید دوست دارد روملو لوکامو که مهاجم بلژیکی اینتر است قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او در این باره گفت:" امیدوارم لوکاکو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او قرار است مقابل کوین دی بروینه بازی کند اما من لوکاکو را بیشتر از دی بروینه می شناسم و برای او احترام زیادی قائلم."

در واقع کورتوا دوست دارد که به خاطر دوستش یعنی روملو لوکاکو، اینتر قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود هر چند که روی کاغذ به نظر می رسد شانس منچستر سیتی برای قهرمانی بیشتر از اینتر است و نراتزوری ها برای قهرمانی نیاز به خلق شگفتی مقابل تیم گواردیولا دارند.

1470