ورژن جدید اریک کانتونا: خواننده و آهنگ نویس

ورژن جدید اریک کانتونا: خواننده و آهنگ نویس

پایگاه خبری فوتبالی - اریک کانتونا اسطوره منچستر یونایتد بار دیگر در تلاش برای تغییر حرفه اش پس از امتحان کردن فوتبال، بازیگری و هنر است.

به گزارش فوتبالی، اریک کانتونا هدفش برای شوکه کردن دوباره دنیا با خواننده شدن را اعلام کرد. پادشاه اریک 57 ساله پس از آویختن کفش هایش در سال 1997 در هنر هایی مانند تئاتر، سینما و نقاشی دست برد. او در حال حاضر چندین آهنگ ساخته و قصد دارد تا آن‌ها را در توری که از ماه اکتبر و در شهر منچستر شروع می‌شود به اجرا بگذارد. دو آهنگ اول او قرار است تا در 2 ژوئن پخش شوند.

کانتونا در ابن باره گفت :" من همیشه فکر می‌کردم که خواندن در حضور مردم تجربه‌ پر هیجانی است که می‌تواند همان آدرنالینی که هنگام ورزش ترشح می‌کنید را نصیبتان کند. اجرای من کامل نخواهد بود اما عاشق آن دسته اتفاقاتی هستم که باعث ساخته شدن لحظات بزرگ می‌شوند. من یک آهنگ بسیار قدرتمند نوشته ام که با موسیقی ساخت گاتان راسل ادغام شده، ابراز احساسات از طریق هنر تاثیر بیشتری دارد و حتی اگر کار من بر روی بقیه تاثیری نگذارد مهم نیست، حداقل برای خودم یک قطعه هنری است. این بهتر از این است که مردم مرا در حال سر و صدا کردن در کافه ها ببینند. وقتی فوتبال را شروع کردم ابتدا مقابل 100 نفر، بعد 500 نفر و بعد 1000 نفر بازی کردم و این عدد همین‌طور بیشتر شد. الان حس روز هایی آغازین کارم در تئاتر را دارم که بلافاصله وارد عمق ماجرا شدم. به جای ترس احساس هیجان دارم، ترس از صحنه شما را فلج می‌کند اما هیجان شما را در لذت غوطه ور می‌کند. "

کانتونا افشا کرد که طی دهه اخیر مخفیانه آهنگ می‌نوشته و در ادامه افزود :" قبل تر در سال 2012 تمام آهنگ های آلبوم همسرم رشیده براکنی را نوشتم. آن شعر ها را تحت نام مستعار آگوست راوریچ نوشتم که این باعث می‌شد افراد منفی باف و متعصب آهنگ ها  را جدی بگیرند. "

2102