ستاره انگلیسی و تکرار رکورد فن پرسی در منچستر یونایتد

ستاره انگلیسی و تکرار رکورد فن پرسی در منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر یونایتد در سی و هفتمین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف چلسی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی مارکوس رشفورد کار را از روی نیمکت شروع کرد اما اریک تن هاگ وقتی که با مصدومیت آنتونی مواجه شد، رشفورد را در دقیقه 29 به جای او وارد زمین کرد.

مارکوس راشفورد در دقیقه 78 بازی موفق شد گل چهارم شیاطین سرخ را وارد دروازه چلسی کند و به این ترتیب به فصل درخشان خود همچنان ادامه دهد.

رشفورد با این گل به یک رکورد ویژه رسید. این بازیکن انگلیسی، اولین بازیکن شیاطین سرخ است که موفق می شود پس از فصل 2012/13، حداقل 30 گل در یک فصل به ثمر برساند. آخرین بار، فن پرسی بود که موفق شد چنین کاری کند. او در فصل 2012/13، سی گل به ثمر رساند. پس از مهاجم هلندی که در زمان فرگوسن این کار را انجام داده بود، دیگر هیچ بازیکنی نتوانسته بود در یک فصل برای منچستر یونایتد حداقل 30 گل بزند تا این که مارکوس رشفورد در این فصل یعنی فصل 2022/23، این کار را کرد.

1470