ترکیب چهره مسی و رونالدو چه شکلی می‌شود؟ (طرح)

ترکیب چهره مسی و رونالدو چه شکلی می‌شود؟ (طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بدون شک دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و رقابتی در سطح رقابتی که این دو با هم داشتند را شاید به این زودی ها دیگر نتوانیم در سطح اول دنیای فوتبال ببینیم.

به گزارش فوتبالی، توانایی هایی که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دارند با هم متفاوت است. در واقع لیونل مسی یک بازیکن ریزنقش است که توانایی بالایی در دریبل زنی و حمل توپ دارد. مسی خط دفاعی حریف را کاملا ویران می کند و برای هم‌تیمی های خود فضاسازی می کند.

از سوی دیگر کریستیانو رونالدو یک بازیکن فیزیکی و جنگنده است که قد بلندی دارد. همچنین کریستیانو رونالدو با پرش های بلند خود می تواند از روی سانتر ها به شکلی ویژه گلزنی کند.

رونالدو به اندازه مسی توانایی حمل توپ و عبور مستقیم از مدافع های حریف را ندارد اما توانایی های دیگری دارد که مسی آن ها را ندارد.

ترکیب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می توانست یک سوپر بازیکن باشد که در تمامی بخش ها و مهارت ها کامل است. صفحه 433 در شبکه های اجتماعی، چهره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را ترکیب کرده است و یک طرح جالب با استفاده از تلفیق چهره این دو فوق ستاره دنیای فوتبال ساخته است.

1470