جدایی وینگر اسپانیایی از رئال مادرید؟

جدایی وینگر اسپانیایی از رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دیگر دوران حضور مارکو آسنسیو در رئال مادرید به پایان رسیده است و این بازیکن قرار است که در تابستان پیش رو از جمع مادریدی ها جدا شود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید در انتهای این فصل به پایان می رسد. رئال مادرید به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است اما این بازیکن اسپانیایی قبول نکرده است و به این ترتیب در مسیر خروج از جمع مادریدی ها قرار گرفته است.

به گفته Relevo، پایان دوران مارکو آسنسیو در رئال مادرید رقم خورده است چرا که این بازیکن به پیشنهاد رئال مادرید "نه" گفته است. مقصد آینده او ممکن است لیگ برتر انگلیس باشد. آسنسیو اخیرا به بارسلونا لینک شده بود اما برخی از منابع گفته اند که انتقال مارکو آسنسیو به بارسلونا هرگز اتفاق نخواهد افتاد و این بازیکن در فوتبال اسپانیا نمی خواهد در پیراهن بارسلونا توپ بزند.

آسنسیو هفت فصل در رئال مادرید حضور داشت و گل های به یاد ماندنی زیادی برای مادریدی ها به ثمر رسانده است. او به طور کلی در رئال مادرید هفده جام به دست آورده است. آسنسیو 61 گل برای رئال مادرید زده است و 32 پاس گل داده است. او در مجموع 285 بازی در لباس رئال مادرید انجام داده است.

1470