قابی از شروع و پایان داستان رونالدو در رئال مادرید

قابی از شروع و پایان داستان رونالدو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پنج سال پیش در چنین روزی بود که کریستیانو رونالدو آخرین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد و دیگر داستانش در جمع مادریدی ها به پایان خود رسید.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در تابستان 2009 از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست. رونالدو در آن زمان با رقمی بالاتر از 90 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید شد. کریستیانو رونالدو تا پایان فصل 2017/18 در رئال مادرید توپ زد و در موفقیت هایی که رئال مادرید در این سال ها داشت، نقش بسیار پر رنگی ایفا کرد.

کریستیانو رونالدو به طور کلی در رئال مادرید با زدن 450 گل آقای گل تاریخ باشگاه شد و هنوز کسی نتوانسته است حتی به رکورد او نزدیک شود و باید دید که در تاریخ رئال مادرید کسی می تواند رکورد تعداد گل های ستاره پرتغالی را بشکند یا خیر.

پنج سال پیش در چنین روزی، فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 برگزار شد و رونالدو آخرین بازی اش را برای رئال مادرید انجام داد. در مراسم معارفه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در سال 2009، ورزشگاه پر شده بود و بیش از 80 هزار نفر برای دیدن رونالدو آمده بودند. آخرین قاب رونالدو در رئال مادرید هم لحظه ای بود که پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ 2017/18، ورزشگاه کیف را ترک می کرد.

1470