قرارداد ستاره انگلیسی با رئال مادرید چند سال اعتبار خواهد داشت؟

قرارداد ستاره انگلیسی با رئال مادرید چند سال اعتبار خواهد داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که همه چیز درباره انتقال جود بلینگهام به رئال مادرید تمام شده است و در حال حاضر تنها رسمی شدن این انتقال باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت شانس قهرمانی بروسیا دورتموند در بوندسلیگا و تمرکزی که زنبور ها بر روی قهرمانی در رقابت های بوندسلیگای آلمان دارند، باعث شده است که فعلا هیچ اتفاقی به طور رسمی میان بلینگهام و رئال مادرید نیفتد اما پس از پایان رقابت های لیگ آلمان اخبار رسمی در این باره منتشر خواهد شد.

به گفته فابریزیو رومانو، قراردادی که جود بلینگهام با رئال مادرید می بندد، تا سال 2029 اعتبار خواهد داشت و به این ترتیب این بازیکن تا شش سال در خدمت مادریدی ها خواهد بود. همچنین دستمزد او به این شکل است که سال به سال رقم آن افزایش پیدا می کند. در واقع رئال مادرید به ازای هر فصلی که بلینگهام در رئال مادرید توپ می زند و رشد می کند، دریافتی او را افزایش می دهد.

به نظر می رسد که توافق های شخصی میان رئال مادرید و بلینگهام در هفته های گذشته اتفاق افتاده است و اکنون فقط توافق نهایی رئال مادرید و دورتموند باقی مانده است تا خبر رسمی انتقال بازیکن جوان انگلیسی به رئال مادرید اعلام شود.

1470