کشتی آزاد جام تختی| یزدانی با مدال طلا به بلگراد رسید/ معصومی باز هم حریف زارع نشد

کشتی آزاد جام تختی| یزدانی با مدال طلا به بلگراد رسید/ معصومی باز هم حریف زارع نشد

پایگاه خبری فوتبالی- حسن یزدانی با برتری قاطع مقابل وفائی پور به مقام قهرمانی در وزن 86 کیلوگرم رسید.

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت های جام بین المللی تختی فینال ۵ وزن دوم برگزار شد و حسن یزدانی توانست با برتری قاطع مقابل وفائی پور قهرمان وزن 86 کیلوگرم شود. 

*61 کیلوگرم: رضا اطری ۱۱ - محمد رمضانپور صفر

رضا اطری در فینال مقابل رمضانپور قرار گرفت و با یک کشتی حساب و کتاب شده توانست او را ۱۱ بر صفر شکست دهد و به مدال طلا برسد.

*74 کیلوگرم: یونس امامی ۶ - محمدصادق فیروزپور صفر

یونس امامی دیگر قهرمان کشتی آزاد ایران مقابل در فینال با تکنیک ناب خودش توانست محمدصادق فیروزپور را از پیش رو بردارد.

*86 کیلوگرم: حسن یزدانی ۱۲ - هادی وفائی پور ۲

دیدار وزن ۸۶ کیلوگرم بسیار حساس بود وفائی پور در ابتدا کار را برای حسن یزدانی سد محکم شد و امتیاز اول را هم کسب کرد اما در ادامه این حسن یزدانی بود که با جنگندگی خود موفق شد این کشتی گیر را به زیبایی هرچه تمام شکست دهد.

*97 کیلوگرم: مجتبی گلیج ۳ - امیرعلی آذرپیرا ۲

فینال امیر علی آذر پیرا و گلیج که یکی از حساس ترین فینال های جام تختی کشتی آزاد محسوب می‌شد رقابت جذابی بین ۲ کشتی گیر بود اما در پایان این گلیج بود که ۲ ثانیه مانده به پایان باخت را با پیروزی عوض کرد و قهرمان شد.

*125 کیلوگرم: امیرحسین زارع 8 – امیررضا معصومی یک

جنگ اصلی فینال در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین امیررضا معصومی و امیرحسین زارع قهرمانان سنگین وزن ایران بودند. در این دیدار ۲ کشتی گیر رقابت پیاپایی را داشتند. در ادامه کار این زارع بود که با هوشیاری معصومی را به پل زد و بعد از آن هم امتیاز های بعدی را کسب کرد تا در نهایت قهرمان وزن ۱۲۵ کیلو شود.

2636