دو پیام ویژه ساکت الهامی در دو تعویض مقابل پرسپولیس

دو پیام ویژه ساکت الهامی در دو تعویض مقابل پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- دو تعویض سرمربی تیم فوتبال هوادار در ترکیب این تیم مقابل پرسپولیس، نکته مهمی را به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی در حالی توانست انتقام شکست لیگ برتری تیمش مقابل هوادار را در جام حذفی بگیرد که ساکت الهامی بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی حسابی برای سرخابی‌ها رجزخوانی کرده بود.

با این حال در دیداری که هوادار سه بر یک بازنده از زمین خارج شد، یک اتفاق ویژه برای این تیم رقم خورد. در دقیقه 60 بازی بود که ساکت الهامی تصمیم گرفت محمد میری و بابک مرادی را به زمین بازی بفرستد. این دو بازیکن کمتر از یک دقیقه زمان لازم داشتند تا سرمربی خود را به هدفش نزدیک کنند. در صحنه منجر به تک گل هوادار که در دقیقه 61 به ثمر رسید، کرنر ارسالی محمد میری آنقدر خطرناک بود که علی نعمتی مدافع پرسپولیس را وادار به خطای هند کند تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. در ادامه بابک مرادی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تبدیل کردن آن به گل، اختلاف را به حداقل رساند تا امیدواری هوادار برای بازگشت به بازی بیشتر شود.

ساکت الهامی هفته گذشته و در جریان آخرین بازی تیمش در لیگ برتر در دقیقه 10 مصاف با ذوب آهن با خارج کردن بابک مرادی از زمین، سعید سحرخیزان را به بازی فرستاد تا این بازیکن در دیداری که با تساوی سه بر سه خاتمه یافت، برای هوادار هت‌تریک کند. امشب هم که عملکرد مثبت دو تعویضی بازی مقابل پرسپولیس رقم خورد، مشخص شد ساکت الهامی شناخت بسیار خوبی از کارآیی بازیکنانش دارد.

علاوه بر این، بعد از اعتراض بابک مرادی به تعویضش مقابل ذوب آهن که باعث راه افتادن برخی شایعات پیرامون او شده بود، ساکت الهامی امروز با فرستادن این بازیکن به زمین ثابت کرد نه تنها هیچ اختلافی میان این مربی و بازیکن نیست، بلکه برای مصافی حساس در نیمه نهایی جام حذفی حتی به او اعتماد هم دارد.

6442