هفت تیمی که برای بقا در لالیگا می‌جنگند

هفت تیمی که برای بقا در لالیگا می‌جنگند

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت و جنگ بر سر بقا در این فصل از رقابت های لالیگا بسیار داغ است و در حالی که دو هفته به پایان رقابت های لالیگا باقی مانده است، هفت تیم هنوز مشخص نیست که در لالیگا خواهند ماند یا نه.

به گزارش فوتبالی، الچه در حال حاضر تنها تیمی است که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده است و این تیم فصل آینده در لالیگا حضور نخواهد داشت اما هفت تیم دیگر هستند که هنوز شرایط نامشخصی دارند.

والنسیا، سلتاویگو، آلمریا، ختافه، کادیز، رئال وایادولید و اسپانیول هفت تیمی هستند که همچنان خطر سقوط را حس می کنند. دو تیم از این هفت تیم در فصل آینده در رقابت های لالیگا حضور نخواهد داشت و در این دو بازی باقی مانده تا پایان لالیگا، این دو تیم مشخص خواهند شد.

در حال حاضر اسپانیول و رئال وایادولید در جایگاه سقوط هستند اما اختلاف امتیازی با تیم های بالاتر خود ندارند و می توانند خودشان را نجات دهند.

با وجود این که قهرمان لالیگا چهار هفته مانده به پایان رقابت ها مشخص شد اما تیم هایی که قرار است سقوط کنند هنوز مشخص نشده اند و همین قضیه موجب شده است که شاهد یک رقابت جذاب در انتهای جدول لالیگا در این هفته های پایانی باشیم.

1470