ادامه تاثیرگذاری ترابی/ هم پنالتی گرفت هم پاس گل داد

ادامه تاثیرگذاری ترابی/ هم پنالتی گرفت هم پاس گل داد

پایگاه خبری فوتبالی- مطمئنا مهدی ترابی این روزها یکی از ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، هافبک تکنیکی و گلساز قرمزها در بهترین زمان ممکن به بالاترین حد آمادگی در ترکیب این تیم رسیده است تا حالا پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر، در جام حذفی هم یکی از ارکان مهم پرسپولیس برای رسیدن به فینال این مسابقات باشد.

ترابی در نیمه اول بازی مقابل هوادار یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد تا نشان دهد بار دیگر قادر خواهد بود شرایط را به سود تیمش شکل دهد.اولین حرکت خطرناک پرسپولیس روی پاس عیسی و فرار مهدی ترابی با خطای مرتضی منصوری منجر به پنالتی شد تا در ادامه گئورگی گولسیانی آن را به اولین گل پرسپولیس در این مسابقه تبدیل کند.

پنج دقیقه بعد از اولین گل پرسپولیس اشتباه پورقاز در بازیسازی منجر به توپگیری قرمزها  و ترتیب دادن یک حمله سریع شد. ترابی توپ را پیش برد و به امیری سپرد تا او در ادامه گل دوم را وارد دروازه هوادار کند.

ترابی در دقایق پایانی نیمه اول یک پاس گل دیگر نیز داد که از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد تا او نتواند در دادن پاس گل دبل کند.

یحیی گل محمدی امیدوار است با ادامه روند درخشان مهدی ترابی، شرایط برای موفقیت تیمش تا قهرمانی در جام حذفی فراهم شود و باید دید شماره 9 پرسپولیس در ادامه مسیر هم روند گلسازی و گلزنی خود را دنبال خواهد کرد یا نه.

7655