واکنش فدراسیون فوتبال به مطرح شدن تخصیص ۶۰۰ سکه به اعضای تیم ملی در جام جهانی/ تاج سکه‌های خود را عودت داد

واکنش فدراسیون فوتبال به مطرح شدن تخصیص ۶۰۰ سکه به اعضای تیم ملی در جام جهانی/ تاج سکه‌های خود را عودت داد

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال به مطرح شدن بحث تخصیص ۶۰۰ سکه به اعضای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از اینکه مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون خبر دریافت ۶۰۰ سکه برای ملی پوشان را تکذیب کرد، مدیر روابط عمومی فدراسیون هم در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

امیر مهدی علوی درباره مطرح شدن بحث پرداخت ۶۰۰ سکه به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اظهار داشت: روند مشابه‌ای در سنوات گذشته در این باره وجود داشته و روسای جمهور وقت، هدایایی را برای کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان در نظر می‌گرفتند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اینکه سکه‌ها به مسئولان تیم تحویل شد، با توجه به اینکه کاروان تیم ملی به قطر رفت و به همین دلیل فرصت اینکه اعضای تیم آن را به منازل خود ببرند وجود نداشت، بنابراین تقسیم آن پس از بازگشت تیم به ایران در دستور کار قرار گرفت‌.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی خود را به ندانستن می‌زنند‌ و اینگونه امکان آگاه کردن آن‌ها وجود ندارد. ضمن اینکه رئیس فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از دریافت سکه‌هایی که به وی تخصیص یافته بود، آن‌ها را به مسئولان مرتبط عودت داد. 

علوی تصریح کرد: همچنان و به رغم توضیحات فدراسیون برخی اظهارنظرهای غیرواقع درباره موارد مرتبط با این موضوع مطرح می شود که حائز اهمیت نیست اما همانگونه که گفتم از ناآگاهی نیست بلکه مرتبط به علاقه نداشتن به آگاهی است. ضمن اینکه تعداد سکه‌هایی که مطرح شده نیز به هیچ وجه صحت ندارد‌. 

وی عنوان کرد: کلیه پاداش‌ها و تخصیص‌های اهدایی به تمامی رده‌های ملی وفق آیین‌نامه موجود انجام می‌شود که به تصویب هیات رئیسه در سنوات گذشته رسیده است.

2636