بازیکنی که غیبتش در لیست انگلیس باعث خشم هواداران نیوکاسل شد

بازیکنی که غیبتش در لیست انگلیس باعث خشم هواداران نیوکاسل شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیست جدید تیم ملی انگلیس که توسط گرت ساوتگیت اعلام شد، با واکنش های زیادی از جانب فوتبالدوستان همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، ساوتگیت لیست تیم ملی انگلیس را برای دو بازی راهیابی به جام جهانی مقابل مالت و مقدونیه اعلام کرد.  ابرچی ازه، وینگر تیم کریستال پالاس و لوئیز دانک مدافع تیم برایتون این شانس را داشتند تا پس از فصل درخشان خود به تیم ملی راه یابند در حالی که ترنت الکساندر آرنولد با وجود افت خود در لیست قرار گرفته است.کالوم ویلسون جلوتر از اولی واتکینز در لیست قرار گرفته در حالی که بن وایت مدافع آرسنال باز هم خط خورد.

خیلی ها فکر می کردند که مورگان گیبس وایت پس از درخشش در ناتینگام فارست لایق حضور در لیست است اما در نهایت این بازیکن در لیست تیم زیر 21 سال قرار گرفت. یکی دیگر از غایبان جنجالی نیز مربوط به شان لانگستاف هافبک نیوکاسل است که خط خوردنش جنجال های زیادی را ایجاد کرده است. این بازیکن 25 ساله در این فصل 28 بار در ترکیب اصلی  نیوکاسل قرار گرفت اما هنوز در تیم ملی کشورش بازی نکرده است  و هواداران نیوکاسل معتقد هستند که لایق حضور در لیست بوده است.

یک هوادار در توییتر نوشت:"شان در این فصل فوق العاده بوده است و باید در لیست قرار می گرفت." و دیگری نوشت:" شان لانگستاف با وجود درخشش در این فصل، کالوین فیلیپس را می بیند که بالاتر از او در لیست قرار گرفته است. ساوتگیت همیشه گزینه های محبوب خودش را صرفنظر از فرمشان دارد."

4125