تیم لمپارد بدترین رکورد تاریخ چلسی را زد

تیم لمپارد بدترین رکورد تاریخ چلسی را زد


پایگاه خبری فوتبالی – حتی با وجود دو بازی باقی مانده چلسی بدترین رتبه پایانی خود در رقابت های پریمیر لیگ را کسب خواهد کرد.
به گزارش فوتبالی، حتی با وجود صرف هزینه گزافی برای نقل و انتقالات آبی های لندن فصل به هم ریخته شان را در جایگاهی شرم آور به اتمام خواهند رساند. چلسی با وجود این‌که دو بازی دیگر از لیگ مقابل یونایتد و نیوکاسل را در پیش دارد در هر صورت این فصل رکورد بدترین عملکرد خود در تاریخ پریمیر لیگ را ثبت خواهد کرد.
این آمار ناامید کننده نشان می‌دهد که شیر های لندن در این فصل چقدر بد کار کرده اند، فصلی که با وجود هزینه های بسیار زیاد فصلی ناامید کننده را برای طرفداران این تیم رقم زده است. آن‌ها در حال حاضر با 43 امتیاز در رده 12 ام جدول حضور دارند و حتی با وجود برد در هر دو بازی پیش رو که آن‌ها را به امتیاز 49 می‌رساند باز هم فصل را در نیمه پایینی جدول به پایان خواهند رساند. قبل این بدترین فصل چلسی در فصل 1993.94 رقم خورده بود جایی که آن‌ها با 51 امتیاز از 42 بازی لیگ را در رتبه 14 ام به اتمام رسانده بودند. در آن فصل آن‌ها به میانگین امتیازی 1.2 امتیاز به ازای هر بازی رسیده بودند و میانگین امتیازی چلسی در این فصل به ازای هر بازی هم 1.2 بوده است.
با وجود حضور موقتی لمپارد در قامت سرمربیگری چلسی و ترکیبی ناهمگون و به هم ریخته از بازیکنان بعید است چلسی بتواند این میانگین امتیازی را مقابل منچستر یونایتد و نیوکاسل حفظ کند و اگر نتوانند در یک بازی از این دومسابقه به پیروزی برسند به تنهایی در صدر لیست خجالت آور ترین عملکرد تاریخ چلسی قرار خواهند گرفت.
2102