شرطی که پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد راموس تعیین کرد

شرطی که پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد راموس تعیین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس مدافع پی اس جی می خواهد در سطح اول فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی فصل خوبی نداشت اما با این وجود راموس بر خلاف فصل اولش در این فصل یکی از بازیکنان مهم تیم به شمار می رود. مدیران پی اس جی با جدایی احتمالی مسی به دنبال بازسازی ساختار تیمشان هستند و در این میان تصور می کنند که نباید بازیکنی باتجربه  همچون راموس را از دست بدهند چرا که این بازیکن از خط دفاعی می تواند تیم را کنترل کند.

قرارداد راموس با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می رسد. الخلیفی مدیر و لوئیز کمپوس مشاور ورزشی پی اس جی به راموس پیشنهاد داده اند که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما باید دستمزد خود را نصف کند و در ازایش پاداش بر اساس موارد مختلف نظیر تعداد بازیها برایش ر نظر گرفته شود. راموس فعلا به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده است.

راموس در هر هشت بازی پی اس جی در لیگ قهرمانان  حضور داشت و در 31 تا از 36 بازی در لیگ فرانسه حضور پیدا کرد. فصل ضعیف پی اس جی باعث شد تا عملکرد راموس به چشم نیاید اما این بازیکن به مراتب از فصل اولش بهتر ظاهر شد. راموس پیشنهاد اغواکننده ای از فوتبال عربستان دریافت کرده اما اگر بخواهد در سطح اول فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد، ماندن در پی اس جی گزینه معقولی برای اوست.

4125