عکس؛ هدیه ویژه فیرمینو برای وداع با لیورپولی‌ها

عکس؛ هدیه ویژه فیرمینو برای وداع با لیورپولی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی 200 جعبه هدیه ویژه را برای آخرین بازی خود در لیورپول آماده کرده بود.

به گزارش فوتبالی، فیرمینو پس از  هشت سال فوق العاده  در مسیر ترک سرخ ها قرار دارد چرا که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. بازیکن برزیلی در بازی قبلی لیورپول در آنفیلد از روی نیمکت وارد زمین شد و گل تساوی را مقابل استون ویلا ثبت کرد. بعد از آن فیرمینو در حالی با هواداران لیورپول وداع کرد که نمی توانست جلوی آشک هایش را بگیرد. هواداران لیورپول به شکل جانانه ای به تشویق او پرداختند.

لیورپول مراسم ویژه ای را برای بازیکن سابق هوفنهایم در نظر گرفت که جردن هندرسون کاپیتان لیورپول نیز برای او شعار خواند.  فیرمینو برای ادای احترام به لیورپولی ها تصمیم گرفت که یک جعبه هدیه ویژه را آماده کند. این جعبه هدیه شامل یک اثر هنری از دوران مهاجم برزیلی در لیورپول، پیراهن امضا شده توسط او و عطر شخصی این بازیکن بود. پلاتنبرگ خبرنگار آلمانی در این باره گفت:" فیرمینو 200 جعبه هدیه را برای مراسم وداع خود آماده کرد. او یکشنبه عصر همه این هدایا را به مهمانان خود شامل کارمندان باشگاه، هم تیمی ها، دوستان و خانواده اش اهدا کرد. این هدایا شامل پیراهن امضا شده و ادکلن شخصی او بودند."

فیرمینو در 361 بازی در لیورپول 110 گل زد و همه جامهای ممکن را در این تیم کسب کرد. او یکشنبه مقابل ساوتهمپتون آخرین بازی خود را خواهد داشت و بعد از آن باید تیم بعدی خود را مشخص کند.

4125