تصویر هالند از زخم‌های پایش بعد از بازی مقابل برایتون

تصویر هالند از زخم‌های پایش بعد از بازی مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند تصویری از زخم های پایش در بازی منچسترسیتی و برایتون با تساوی یک بر یک را در پایان بازی به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی، مهاجم نروژی پس از نیمکت نشینی مقابل چلسی دوباره به ترکیب منچسترسیتی برگشت اما نتوانست گلزنی کند و آمار شگفت انگیزش را با 52 گل افزایش بدهد. هالند در اولین فصلش در لیگ انگلیس به رکورد شگفت انگیز 36 گل رسیده است. او در مقابل برایتون در نیمه اول روی حرکات فیل فودن دو موقعیت عالی داشت اما در نهایت خودش به مهاجم انگلیسی پاس گل داد. این بازیکن نروژی امید زیادی برای ثبت پنجاه و سومین گل فصلش را روی ارسال کول پالمر در نیمه دوم داشت اما داور ویدیویی این گل را به خاطر خطا روی لوی چیلول مردود اعلام کرد. 

البته هالند به نظر می رسد که شب آسانی در ورزشگاه آمکس نداشته است. بازیکن سابق دورتموند در پایان بازی تصویری از کفش های نایکی خود منتشر کرد و نوشت:" عاشقشان هستم." اما برای هواداران بیش از کفش ها، زخم های پای بازیکن نروژی مورد توجه قرار گرفته است.

یان پل فن هکه مدافع برایتون مامور مستقیم مهار هالند بود که در نیمه دوم کارت زرد دریافت کرد. چند هفته پیش تصاویری از زخم های بدن هالند در بازی منچسترسیتی و اورتون وایرال شده بود.

4125