بازداشت بازیکن سابق بارسلونا در برزیل

بازداشت بازیکن سابق بارسلونا در برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - داگلاس سانتوس بازیکن برزیلی در سال 2014 با چهار میلیون یورو از سائوپائول به بارسلونا منتقل شد و در دو سال حضور در تیم کاتالان فقط هشت بازی داشت. حالا خبر می رسد که این بازیکن به خاطر استفاده غیرقانونی از سلاح گرم در برزیل بازداشت شده است.

به گزارش فوتبالی، بازداشت بازیکن سابق بارسلونا زمانی رخ داده است که او در نیمه شب 21 آوریل در پارکینگ مجموعه ورزشی "اسپورتیووس سول"، تیر هوایی شلیک کرده است. داگلاس کاستا، تفنگی که به اسم مادرش ثبت شده بود را قایم کرده و هنوز مکان آن را افشا نکرده اما تایید کرده است که تیر اندازی از جانب او انجام شده است و به خاطر جرم خو باید در دادگاه پاسخگو باشد.

این بازیکن 32 ساله پس از ترک بشیکتاش در حال حاضر بدون تیم است که باید به خاطر تیر اندازی بدون مجوز در دادگاه برازیلیا پاسخگو باشد. داگلاس با بارسلونا قراردادی پنج ساله امضا کرده بود اما فقط دو فصل در این تیم حضور داشت. این بازیکن تجربه بازی در اسپورتینگ گیخون (دو گل در 23 بازی)، بنفیکا و سیواس اسپور را هم داشته است. داگلاس کاستا بخشی از ترکیب بارسلونا در زمان کسب سه گانه (لیگ، کوپا و چمپیونزلیگ) توسط این تیم در سال 2015 بود.

4125