پاسخ مبهم تن هاگ به خبرنگاران درباره احتمال جذب نیمار

پاسخ مبهم تن هاگ به خبرنگاران درباره احتمال جذب نیمار

 پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد به اخبار احتمال جذب نیمار واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ سعی کرد تا احتمال انتقال ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را رد نکند. نیمار برزیلی ناگهان به عنوان یک گزینه بعید برای یونایتد ظاهر شد و طبق گزارش روزنامه فرانسوی L’Equipe منچستر یونایتد در کنار چند تیم لیگ برتری دیگر مذاکراتی را با تیم فرانسوی انجام داده اند. مذاکرات او با منچستر یونایتد طبق گفته ها با وجود کاسمیرو به عنوان یک نیروی مشوق برای هموطن خود به طور پیشرفته تری در جریان است. رویکرد یونایتد در مقابل این شایعات فاصله گرفتن از این دست حاشیه ها بوده است هرچند تن هاگ به طرز تعجب آوری در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به گمانه زنی های حول انتقال نیمار جوابی سر بالا داد. او در پاسخ خبرنگار که گفت آیا پیوند دادن نیمار به شما واقعیت دارد فقط گفت:" اگر خبری باشد به شما میگوییم."

این پاسخ شبیه یک پاسخ عادی از جانب تن هاگ در مواجهه با سوال های مربوط به نقل و انتقالات بود هرچند این جواب او تعجب برخی را برانگیخت که چرا او مستقیما این انتقال را رد نکرده است.

آینده نیمار در تیم پاریسی نامشخص است در حالی که مدیران پی اس جی در صدد تغییری اساسی در لیست تیم در جهت فاصله گرفتن از نام های بزرگ و ساخت یک تیم متشکل از بازیکنان جوان و مستعد با محوریت هسته ای فرانسوی هستند.

2102