برد رئال مادرید مقابل رایووایکانو با گل دقیقه پایانی

برد رئال مادرید مقابل رایووایکانو با گل دقیقه پایانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و ششم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رایو وایکانو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که دیگر روی کاغذ این فصل خود را تمام کرده است و قهرمانی کوپا دل ری تنها دستاوردش از میان سه جام پایانی فصل بوده است، به این بازی های آخر لالیگا به چشم دیدار هایی تشریفاتی نگاه می کند.

در این بازی، رئال مادرید در ابتدا در دقیقه 31 روی پاس فدریکو والورده توسط کریم بنزما به گل رسید و با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد. اما در نیمه دوم اوضاع قدری برای رئال مادرید دشوار شد و رائول دی توماس که در دقیقه 69 وارد زمین شد برای رایو وایکانو گلزنی کرد و بازی را یک بر یک مساوی کرد.

در دقایق نزدیک به 90 بود که رودریگو گوئس گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و به این ترتیب بازی دو بر یک به سود رئال مادرید شد و در نهایت مادریدی ها موفق شدند سه امتیاز را بگیرند و دوباره به رده دوم لالیگا صعود کنند و باید دید که این جایگاه را حفظ خواهند کرد یا خیر.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 2-1 رایو وایکانو

1470