سوال روز/ چرا وریا غفوری در عکس دسته جمعی کلاس B آسیا نبود؟

سوال روز/ چرا وریا غفوری در عکس دسته جمعی کلاس B آسیا نبود؟

پایگاه خبری فوتبالی- دیروز روز پایانی کلاس B آسیا بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته کلاس مربیگری درجه B آسیا با حضور افرادی مثل حسین ماهینی بازیکن اسبق پرسپولیس، سید جلال حسینی کاپیتان اسبق پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی و وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال برگزار شد که البته در انتها با یک حاشیه خاص همراه شد.

در پایان جلسه بود که حاضران در این دوره به همراه امیر قلعه نویی عکس یادگاری گرفتند اما اگر به این قاب نگاهی بیندازید متوجه عدم حضور وریا غفوری در آن خواهید شد. آنطور که مشخص است علت این اتفاق دلخوری وریا غفوری از امیرقلعه نویی است. 

سایت طرفداری در این باره نوشته است:" در این نشست امیرقلعه نویی از چند شاگرد قدیمی اش که در کلاس مربیگری حضور داشتند خاطراتی را نقل کرد اما صحبتی در مورد وریا غفوری نکرد. این موضوعی بود که احتمالا باعث دلخوری وریا غفوری شد چراکه او در نهایت حاضر نشد در عکس یادگاری افراد حاضر در این کلاس با امیرقلعه نویی شرکت کند."

جزییات ماجرا این است که ظاهرا امیر قلعه‌نویی در صحبت‌هایش به بیان مولفه‌های مثبت هر یک از حاضران در جلسه پرداخته اما درباره وریا غفوری چیزی نگفته و همین مساله باعث دلخوری کاپیتان سابق استقلال از سرمربی تیم ملی شده تا او تصمیم بگیرد به نشانه اعتراض در عکس یادگاری پایان جلسه حاضر نشود.

البته سال گذشته و پیش از اینکه وریا غفوری به فولاد خوزستان بپیوندد، خبرهایی منتشر شد که امیرقلعه نویی او را برای بازی در گل گهر می خواهد، اما سرمربی کنونی تیم ملی، هیچ اقدام رسمی برای جذب وریا غفوری نکرد تا از همان زمان، دلخوری غفوری از قلعه نویی آغاز شود.

غفوری دوره مربیگری درجه C را گذرانده و حالا وارد دوره B شده است. با توجه به اینکه او بازیکن ملی هم بوده و سالها در سطح اول فوتبال ایران در تیمهایی چون نفت تهران، سپاهان، استقلال و فولاد خوزستان بازی کرده است، برای گرفتن درجه B مشکلی نخواهد داشت و می تواند به راحتی وارد دوره A  هم بشود.

6442