هت‌تریک هرناندز در چهارتایی شدن/ نساجی با این وضعیت در آسیا زنگ تفریح می‌شود!

هت‌تریک هرناندز در چهارتایی شدن/ نساجی با این وضعیت در آسیا زنگ تفریح می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد ضعیف نساجی در فصل جاری با حذف این تیم از جام‌حذفی تکمیل شد و هواداران قائمشهری را ناامید کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از عملکرد ضعیف حمید مطهری در ابتدای نیم‌فصل دوم با نساجی، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند به سراغ کارلوس هرناندز بروند. مربی جوان اسپانیایی در حالی از هفته بیست‌وششم سکان هدایت قرمز و آبی‌پوشان قائمشهر را بر عهده گرفت که مدیران نساجی اصرار داشتند نتایج او در لیگ مهم نیست و هرناندز برای حضور آبرومندانه نساجی در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم پیوسته است.

اوضاع هم برای هرناندز اصلا خوب پیش نرفت و نتایجش از حد انتظار هم پایین‌تر بود. او در 7 مسابقه‌ای که روی نیمکت نساجی نشسته 4 شکست، 2 تساوی و تنها یک برد را تجربه کرده است که آمار بسیار ضعیفی است. نساجی در حضور هرناندز فقط موفق شد پیکان در یک چهارم نهایی جام‌حذفی از پیش‌رو بردارد و به نیمه‌نهایی برسد.

با این حال او در جام‌حذفی هم اسیر خط حمله مخوف این روزهای استقلال شد و به شکست 4 گله برابر شاگردان ساپینتو تن داد. باخت امشب اما تنها شکست سنگین هرناندز به‌عنوان سرمربی نساجی نبود. با احتساب بازی استقلال، نساجی با سرمربی اسپانیایی خود سه بار چهارتایی شده؛ یعنی تقریبا در نیمی از دیدارهایی که هرناندز روی نیمکت این تیم نشسته است! 

آن‌ها برابر صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در لیگ، و مقابل استقلال در جام‌حذفی شکست سنگین چهار گله را تجربه کردند.

هواداران شهر خسته که همیشه ثابت کرده‌اند که از حمایت کردن تیم‌شان خسته نمی‌شود، از نتایج و عملکرد این فصل نساجی حسابی ناراضی هستند. شاید مدیران نساجی قید برنامه‌ریزی قبلی را بزنند و برای آسیا، به مربی دیگری فکر کنند.

 آن‌ها کمتر از سه ماه دیگر باید نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشند و با غول‌های قاره کهن، به رقابت بپردازند. اتفاقی خاص برای نساجی که اگر می‌خواهد خاطره خوشی برای مردم قائمشهر به‌ یادگار بگذارد، باید تا دیر نشده برای اوضاع فعلی تیمش فکر چاره‌ای بکند.

2509