سورپرایز شدن اسطوره ایتالیایی از اخراج احتمالی اسپالتی از ناپولی

سورپرایز شدن اسطوره ایتالیایی از اخراج احتمالی اسپالتی از ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاناوارو اسطوره ایتالیایی و ستاره اسبق تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید اعتراف کرد که از اخراج لوچانو اسپالتی از ناپولی بسیار تعجب خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی هفته گذشته در دیدار برابر اودینزه با تساوی یک بر یک متوقف شد، اما همین تک امتیاز کافی بود تا ناپل قهرمانی‌اش را در سری آ تثبیت کند و بعد از 33 سال دوباره اسکودتو را بالای سر ببرد. حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند که در چند روز اخیر، رابطه اسپالتی و دی لورنتیس شکراب شده و حالا گفته می شود که تنها بعد از یک هفته از قهرمانی سری آ، ممکن است اسپالتی اخراج شود! به نقل از Corriere della sera، چند روزی می شود که اسپالتی و دی لورنتیس هیچ حرفی با یک دیگر نزده‌اند و کاملاً رابطه میان این دو فرد، شکراب شده.

کاناوارو در این باره به La Stampa گفت: "چه سال خوبی برای ناپولی و اسپالتی بود. البته خروج اسپالتی از ناپولی، آن هم پس از فتح اسکودتو برای همه سورپرایز خواهد بود."

کاناوارو همچنین درباره فینال امشب کوپا ایتالیا میان تیم‌های اینتر و فیورنتینا گفت: "روی کاغذ، اینتر تیم بهتری است، اما فینال همیشه متفاوت بوده. چند وقتی است که فیورنتینا در هیچ فینالی حضور نداشته و الان بسیار تشنه پیروزی و موفقیت هستند."

4416