نادری: امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم

نادری: امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در آستانه آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک در جده عربستان گفت: با شرایط خوبی وارد مسابقات شده‌ایم تا سهمیه المپیک را به دست بیاوریم.

به گزارش فوتبالی، علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک در شهر جده عربستان، گفت: پس از اینکه در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قهرمان شدیم، سعی کردیم شرایطمان را حفظ کنیم و با همان شرایط وارد این مسابقات شدیم و امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم.

مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی هم درباره این رقابت‌ها، گفت: با شرایط خوبی وارد مسابقات شدیم و امیدواریم با دست پر برگردیم و نشان دهیم که جایگاه اصلی فوتبال ساحلی ایران کجاست.

مسیگر افزود: امیدوارم با گرفتن سهمیه المپیک، حضور پرقدرتی در رقابت‌های المپیک در بالی اندونزی داشته باشیم.

گفتنی است مرحله انتخابی المپیک بازی‌های ساحلی در رشته فوتبال با حضور ۸ تیم برتر رنکینگ آسیا از فردا به میزبانی جده عربستان آغاز می‌شود و دو تیم برتر و فینالیست مجوز حضور در المپیک بازی‌های ساحلی را به دست می‌آورند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان فردا شب از ساعت ۲۰ به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود و در صورت پیروزی، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ژاپن می‌رود.

در سمت دیگر این مسابقات، عربستان در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم برنده عمان و امارات می‌رود تا تکلیف دیگر تیم فینالیست مشخص شود.

2636