هشدار سرمربی منچستریونایتد به ستاره فرانسوی

هشدار سرمربی منچستریونایتد به ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد می گوید که بزرگ‌ترین مشکل آنتونی مارسیال، آمادگی جسمانی‌اش است. 

به گزارش فوتبالی، در چند هفته اخیر، اخباری مبنی بر فروش آنتونی مارسیال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی به گوش می رسد، چون این مهاجم فرانسوی در این فصل بازی‌های زیادی را به خاطر مصدومیت و کمبود آمادگی از دست داده و نتوانسته به مهاجم ثابت تیم تن هاگ تبدیل شود. 

به نقل از سایت گل، سه شنبه شب تیم‌های منچستریونایتد و چلسی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم به میدان خواهند رفت. تن هاگ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "نمی خواهم از شر مارسیال خلاص شوم و این خبرها، کذب محض هستند. اگر شما در زمین حضور نداشته باشید، نمی توانید گل بزنید. وقتی مارسیال در زمین بود، ما خیلی بهتر بازی می کردیم، تیم بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر می گذاشت و همچنین خودش نیز گلزنی می کرد، اما شرط اول این قضیه، حضور مارسیال در زمین بازی است."

مارسیال در این فصل 28 بازی را به خاطر مصدومیت عضلانی و همچنین کمرش از دست داده و تاکنون نتوانسته 90 دقیقه کامل در یک بازی حضور داشته باشد. با این حال، ستاره سابق موناکو، سومین گلزن برتر این فصل شیاطین سرخ بوده و تنها مارکوس رشفورد و برونو فرناندز از او بالاتر هستند.

4416