پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 20 سال دختران

پیگیری تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 20 سال دختران

پایگاه خبری فوتبالی- تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 20 سال دختران امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر جهان نجاتی برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین نوبت بعدازظهر تیم ملی فوتبال جوانان دختران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه سوم خرداد) در مرکز ملی فوتبال در حالی برگزار شد که پیش از آغاز تمرینات مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تیم و برنامه‌های پیش رو را برای آنها تشریح کرد.

سپس بازیکنان به حرکات کششی و نرم دوی پرداختند و به دوگروه تقسیم شده و تمرینات مد نظر کادر فنی که شامل پاسکاری در زمین های کوچک بود را انجام دادند.

قسمت دوم تمرین تیم ملی فوتبال جوانان بازی درون تیمی بود. ملی پوشان در دو گروه به بازی درون تیمی پرداختند و کادر فنی در حین بازی مرتبا نکات مختلفی را به آنها گوشزد می کرد. ضربات پنالتی قسمت پایانی تمرینات ملی پوشان بود.

لازم به توضیح است، تیم ملی فوتبال جوانان خود را برای حضور در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی زیر 20 سال دختران آسیا آماده می کند و شاگردان جهان نجاتی در گروه A با تیم های استرالیا، ویتنام و لبنان همگروه هستند.

*شنبه 13 خرداد ماه

ویتنام- ایران- ساعت 19:00 به وقت محلی

*دوشنبه 15 خرداد ماه

ایران- استرالیا- ساعت19:00 به وقت محلی

*چهارشنبه 17 خرداد ماه

ایران- لبنان- ساعت 16:00 به وقت محلی

2636