ابراز نفرت گیگز از اسطوره های آرسنال

ابراز نفرت گیگز از اسطوره های آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – رایان گیگز نام 4 بازیکن آرسنال را که به قول خودش حتی نگاهشان نمی‌کرد را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی، با نگاهی به گذشته به یاد اعتراف رایان گیگز می‌افتیم که گفته بود از 4 بازیکن افسانه ای آرسنال پس از تنش هایی که درون زمین داشتند خوشش نمی‌آمده است.

رقابت و جنگ بین تیم های آرسنال و منچستر یونایتد در بین سال های 1990 و 2000 میلادی بدون شک یکی از تاریخی ترین رقابت هایی بوده که پریمیرلیگ تا به حال به چشم خود دیده است. خیلی کم پیش می‌آمد دستان هم را بفشارند یا هم را در آغوش بگیرند و پیراهن هایشان را عوض کنند، در عوض پر از زد خورد های بسیار و تکل های استخوان شکن بود. فرای این برخورد ها همیشه بازی های فوق‌العاده ای بین این دو تیم در جریان بوده است و همدیگر را در مسیر کسب قهرمانی لیگ برتر به چالش می‌کشیدند و با توجه به هدفی که به دنبال آن بودند افزایش عصبانیت ها عادی بود.

در آن زمان ترکیب توپچی ها پر از استعدادهای جهانی بود شامل افرادی مثل پاتریک ویرا، امانوئل پتی، رابرت پیرس و دنیس برگکمپ. هرچند گیگز نفرت خود از این 4 بازیکن بزرگ را بدون در نظر گرفتن کیفیت آن‌ها درون زمین بروز داده است. او در این باره گفت:" من از آرسنال خوشم نمی‌آمد. از ویرا خوشم نمی‌آمد چون بازی اش کثیف بود و از کارهایی که می‌کرد قسر در می‌رفت. از پتی خوشم نمی‌آمد چون موهای بلندی داشت. از برگکمپ و پیرس هم خوشم نمی‌آمد. حتی به آن‌ها نگاه هم نمی‌کردم. آن‌ها را نمی‌شناختم و نمی‌خواستم بشناسم . برگکمپ؟ نه، با خودم می‌گفتم که او به اندازه کانتونا خوب نیست. من واقعا چنین آدمی نبودم اما باید این نفرت شدید را در سرتان فرو می‌کردید. این برای ما انگیزه خالص بود اما ته دلمان می‌دانستیم که این نفرت واقعا وجود ندارد. آن ها تیم سطح بالایی بودند و آن رقابت برای ما مهم ترین چیز بود حتی در آن زمان از رقابت با لیورپول هم عمیق تر بود."

2102