نویدکیا پاسخ می‌دهد؛ چرا محرم سرمربی تیم امید نشد؟

نویدکیا پاسخ می‌دهد؛ چرا محرم سرمربی تیم امید نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای منتفی شدن حضور محرم نوید‌کیا در تیم ملی امید چه بود؟

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که قرار بود محرم نویدکیا سرمربی تیم امید ایران شود و حتی فدراسیون فوتبال، محمد مایلی‌کهن را واسطه کرده بود تا چهره محبوب هواداران سپاهان را برای پذیرش این سمت راضی کند اما در شرایطی که سرمربی سابق سپاهان، برای سرمربیگری تیم امید اعلام آمادگی کرده بود، ناگهان خبر رسید که رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 23 سال انتخاب شده است. اتفاقی که باعث مصاحبه جنجالی محمد مایلی‌کهن علیه امیر قلعه‌نویی و البته مهدی محمدنبی نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال شد.

چند روز بعد از این اتفاق، محرم نویدکیا در گفت و گوی مفصلی که با خبرآنلاین داشته، کل ماجرا را توضیح داده است.

او ابتدا درباره مکالمه اول خود با محمد مایلی‌کهن صحبت کرده است: " ایشان به من گفتند از تو می خواهم تا سرمربیگری تیم ملی المپیک را قبول کنی. برای خودم خیلی شوکه کننده بود و اصلا فکر نمی کردم آقای مایلی کهن درباره این قضیه با من صحبت کنند. من هم توضیحات لازم را برای ایشان دادم و گفتند با تمام مشکلاتی که هم ما می‌دانیم و هم تو می‌دانی که وجود دارد ولی اگر امکان دارد شما قبول کنید. من هم گفتم به خاطر شما قبول می‌کنم و تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم."

بعد از توافق نویدکیا با مایلی‌کهن، قرار می‌شود که محرم با مهدی تاج هم صحبت کند تا توافق نهایی صورت گیرد اما هیچوقت خبری از تماس فدراسیون فوتبال با او نمی‌شود و نهایتا خبر انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی امید، روی خروجی سایت فدراسیون قرار می‌گیرد.

ماجرا را از قول خود محرم بخوانید:" آقای نبی تماس گرفت و گفتند که ما خیلی زمان نداریم و باید تا ساعت ۵ عصر خبر سرمربی تیم ملی المپیک را اعلام کنیم و به همین خاطر زودتر به ما خبر بدهید. من هم گفتم چون با آقای مایلی کهن صحبت کردم مشکلی ندارد و فقط می ماند جزییات که باید با آقای تاج صحبت کنم تا ببینیم به چه جمع بندی‌هایی می رسیم.حتی آقای نبی هم گفتند که به همه جوانب کار فکر کن چون در آینده تو باید جوابگو باشی و بعد به ما جواب بده. دوباره چند دقیقه بعد آقای ساکت تماس گرفتند که آقای تاج در جلسه وزارت اقتصاد حضور دارد و اگر تاییدیه نسبی را می دهی من به ایشان اطلاع بدهم که بعدا با خود ایشان درباره سایر مسائل صحبت کنید. من هم گفتم مشکلی نیست و اوکی می دهم و فقط می خواهم با اقای تاج درباره آینده این تیم صحبت کنیم.جالب اینجاست که بعد از ظهر و شب شد اما خبری از تماس آقای تاج نشد و فردایش آقای عنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی المپیک انتخاب شد."

نویدکیا در پاسخ به این سوال که شاید اگر او با امیر قلعه‌نویی تماس می‌گرفت، ممکن بود حضورش در تیم امید قطعی شود، چنین پاسخی داده است:" نمی دانم. شاید. ولی من فقط می خواستم با رئیس فدراسیون درباره تیم و مسائل آن صحبت کنم. البته طبیعی است که بعد از آن می بایست با آقای قلعه نویی گفت و گو و جلساتی برگزار می شد چون ایشان سرمربی تیم ملی بزرگسالان هستند و به نوعی سایر تیم ملی ها زیر مجموعه ایشان هستند و باید با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند. اما من فقط می خواستم درباره مسائل تیم امید با رئیس فدراسیون صحبت کنم."

7655