شرط حسینی برای ادامه همکاری با پیکان؛ بودجه مناسب

شرط حسینی برای ادامه همکاری با پیکان؛ بودجه مناسب

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مجتبی حسینی قراردادش را با باشگاه پیکان برای فصل آینده تمدید خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی که طی چند وقت اخیر، نامش در چند مقطع به عنوان سرمربی احتمالی تیم امید ایران مطرح شده بود، حالا به یک دلیل دیگر خبرساز شده است.

داستان از این قرار است که یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده باشگاه پیکان برای جانشینی این مربی با افشین قطبی و گابریل کالدرون مذاکراتی داشته است. 

این خبر در حالی منتشر شده که پیگیری فوتبالی نشان می‌دهد اولویت اول مدیران پیکان، ادامه همکاری با مجتبی حسینی است و کسی با کالدرون یا قطبی مذاکره نکرده است.

گویا طی روزهای گذشته جلسه‌ای بین حسینی و مدیران پیکان برگزار شده منتهی حسینی فعلا پاسخی به پیشنهاد این باشگاه نداده و اعلام کرده تا زمانی که بودجه باشگاه برای فصل جدید مشخص نشود، او درباره ادامه همکاری با پیکان، تصمیمی نخواهد گرفت.

با توجه به اینکه احتمال جدایی چند بازیکن پیکان در نقل و انتقالات تابستانی وجود دارد، حسینی امیدوار است بودجه مناسبی در اختیار او قرار بگیرد تا بتواند تیم خوبی را برای فصل بعد آماده کند و به همین دلیل منتظر مشخص شدن بودجه پیکان از طرف کارخانه ایران خودرو است.

از سوی دیگر حسینی با 2 پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده و حالا باید منتظر ماند و دید که او فصل آینده هم در پیکان خواهد ماند یا نه. 

پیکان در فصل گذشته 12 گل به ثمر رسانده بود و ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داشت. این در حالی است که مس کرمان و نفت مسجدسلیمان، دو تیمی که به دسته یک سقوط کردند، به ترتیب 23 و 22 گل به ثمر رسانده بودند! 

7655