رونمایی از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس؛ دوقلوها در راه بازگشت به ایران؟

رونمایی از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس؛ دوقلوها در راه بازگشت به ایران؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی برنامه ویژه‌ای برای جذب دو لژیونر فوتبال ایران دارند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز جام حذفی در ایران به پایان نرسیده اما تیم‌های لیگ برتری از الان فعالیتشان را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده تا با قدرت بیشتری برای فصل بعد آماده شوند.

یکی از این تیمها پرسپولیس است. هر چند مدیران این باشگاه، فعلا وجود هرگونه لیست نقل و انتقالاتی را رد کرده‌اند اما شنیده‌ها حاکی از آن است  که هدف اصلی یحیی گل‌محمدی  در تابستان جذب یک مدافع چپ تخصصی و یک مهاجم است تا در صورتی که پرسپولیس مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشت، قرمزها برای این تورنمنت، تقویت شده باشند.

یکی از روزنامه‌های چاپ امروز از میلاد و مهرداد محمدی به عنوان دو بازیکن مدنظر پرسپولیس نام برده است. دوقلوهایی که همه در جریان علاقه آنها به رنگ قرمز هستند.

میلاد محمدی در پنجره زمستانی لیگ بیست و دوم و در شرایطی که از ترکیب آ.ا.ک آتن دور شده بود، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت حضور در فوتبال یونان را به بازگشت به ایران ترجیح داد و قرار شد استارت مذاکرات در پایان فصل انجام شود و حال قرمزها به دنبال مدافع چپ مورد علاقه کارلوس کی‌روش هستند که با حضور در دو جام جهانی دارای تجربه بین‌المللی بالایی است.

گفته می‌شود میلاد که قراردادش با باشگاه یونانی به پایان رسیده به‌دلیل دو آسیب‌دیدگی متوالی در لیست ماتیاس آلمیدا- سرمربی آ.ا.ک آتن – برای فصل بعد قرار ندارد و همین بهانه‌ای است که پرسپولیس بخت خود را برای جذب او امتحان کند و بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه او ر ا به خدمت بگیرد.

مهرداد محمدی هم یکی از گزینه‌هایی است که طی چند سال گذشته، هر از گاهی خبرهایی درباره احتمال حضور او در پرسپولیس مطرح شده بود.

شرایط قرارداد مهرداد محمدی با السیلیه به شکلی است که قادر خواهد بود رضایتنامه خود را بدون پرداخت مبلغی دریافت کند و راهی پرسپولیس شود. 

کار به جایی رسیده که گفته شده دو بازیکن پرسپولیس که رابطه نزدیکی با میلاد و مهرداد محمدی دارند، مأموریت جلب رضایت آنها را برعهده گرفته‌اند و تلاش می‌کنند تا این دو بازیکن را به عنوان اولین خرید‌های پرسپولیس در تابستان معرفی کنند.

7655