والنسیا هوادارانی که به وینیسیوس فحش دادند را شناسایی کرد

والنسیا هوادارانی که به وینیسیوس فحش دادند را شناسایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه والنسیا رسماً اعلام کرد که 3 هواداری که به وینیسیوس جونیور حرف‌های نژاد پرستانه می‌زدند را شناسایی کرده، اما همچنان معتقد است که تمام هواداران والنسیا نژادپرست نیستند. 

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم والنسیا و رئال مادرید حواشی بسیاری داشت. توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید باعث شد تا جامعه ورزشی به حمایت از این وینگر 22 ساله بپردازند و حتی آنچلوتی و فلورنتینو پرز، خواستار محکوم شدن والنسیا شدند. 

به نقل از سایت گل، والنسیا در بیانیه‌ای راجع به وینیسیوس نوشت: "باشگاه والنسیا تایید می کند که در چند ساعت گذشته، پلیس توانسته 3 نفر از افرادی را که به وینیسیوس، توهین‌های نژادپرستانه می کردند را شناسایی کند. والنسیا با مقامات قانونی، همکاری کامل دارد و دیگر نمی خواهد اعمال نژادپرستانه‌ای در مستایا ببیند. والنسیا تحمل هیچ گونه حرکت نژادپرستانه‌ای را ندارد و ما باشگاه محترمی هستیم. در چند سال اخیر، والنسیا رهبر مبارزه با نژادپرستی بوده و در سال 2019 نیز، یک هوادار به خاطر حرکات فاشیستی که انجام می داد، از حضور در ورزشگاه برای تمام عمرش محروم شد."

4416