برنامه بارسلونا برای آینده مهاجم جوانش

برنامه بارسلونا برای آینده مهاجم جوانش

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا دو پیشنهاد بزرگ برای فوروارد جوان خود دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا امیدوار است بتواند در هفته های آینده پروسه خروج بازیکنان را سرعت ببخشد. به گزارش جرارد رومرو در حال حاضر این باشگاه دو پیشنهاد بزرگ برای فوروارد جوان خود، عبدالصمد الزلزولی دریافت کرده است.

این وینگر ۲۱ ساله در حال حاضر به صورت قرضی در اوساسونا بازی می کند و در آنجا خوش درخشیده است. او در ۳۱ حضور خود از کل مسابقات، ۶ گل و ۲ پاس گل به ثمر رسانده ولی تاثیر او از این هم فراتر است.

عبده در دوم شدن باشگاه اوساسونا در کوپا دل ری تاثیر حیاتی داشت و همچنین به این تیم برای پیوستن به برترین های لالیگا کمک بسزایی کرد. بازیکنان یاگوبا آراساته در حال حاضر در جایگاه دهم رده بندی قرار دارند و فقط سه امتیاز از جایگاه هفتم یعنی باشگاه اتلتیک بیلبائو عقب هستند.

این عملکرد عبده در اوساسونا نادیده گرفته نشد. گزارش های قبلی نشان می داد که بارسلونا قصد دارد فصل آینده این بازیکن ۲۱ ساله را به عنوان گزینه‌ای برای سمت چپ زمین در تیم نگه دارد.

هرچند اخیرا گفته شد که قهرمانان جدید لالیگا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب آماده فروش این بازیکن هستند.

و حالا رومرو ادعا می کند که بارسلونا دو پیشنهاد 'بزرگ' برای عبده دریافت کرده است. یکی از این پیشنهادها از طرف یک تیم لالیگایی و دیگری از تیمی خارج اسپانیا مطرح شده اند.

1471