بارسلونا و سود هنگفتی که با جذب مسی به دست می‌آورد

بارسلونا و سود هنگفتی که با جذب مسی به دست می‌آورد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا با جذب مسی انتظار جهش ۲۳۰ میلیون یورویی را از لحاظ مالی دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا هم به دلایل ورزشی و هم به دلایل اقتصادی به دنبال جذب لیونل مسی در پنجره انتقالات پیش رو است و این قضیه می تواند هواداران آبی و اناری پوشان را بسیار خوشحال کند. این بازیکن آرژانتینی در تابستان پاری سن ژرمن را به عنوان یک بازیکن آزاد ترک خواهد کرد چرا که همچنان خبری از تمدید قرارداد نبوده است.

مقصد احتمالی مسی بارسلونا است چرا که این بازیکن امیدوار است قبل از شروع ماجراجویی در سایر باشگاه‌های قاره های دیگر، بتواند یک فصل دیگر در اروپا و در باشگاه محبوبش یعنی بارسلونا بازی کند.

هر چند که جذب او به دلیل مشکلات مالی بارسلونا چندان راحت نخواهد بود. مسی اگر قرار باشد به بارسلونا بیاید با دستمزدی پایین تر از دستمزد فعلی خود به به این باشگاه می آید اما باشگاه بارسلونا هنوز از سمت لالیگا چراغ سبزی برای این برنامه دریافت نکرده است.

به گفته دیوید ریورتر، بارسلونا تاثیری که مسی می تواند برای جهش مالی این باشگاه با خود به همراه داشته باشد را بررسی کرده است.

نتیجه این بررسی برای هیات مدیره بارسلونا با وجود انتظارات بالای آنها شگفت انگیز بوده است. در این تحقیق معلوم شد که بازگشت مسی می تواند منجر به ۲۳۰ میلیون یورو سود سالانه فقط از سمت این بازیکن شود.

1471