لالیگا کارت قرمز و محرومیت ستاره رئال مادرید را بخشید

لالیگا کارت قرمز و محرومیت ستاره رئال مادرید را بخشید

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته برگزار کننده مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا یا همان لالیگا تصمیم گرفت که از کارت قرمزی که در بازی رئال مادرید مقابل والنسیا به وینیسیوس جونیور داده شد و پس از محرومیتی که برای وینی جونیور در نظر گرفته شده بود، صرف نظر کند.

به گزارش فوتبالی، بازی والنسیا و رئال مادرید پر از حاشیه و جنجال بود به طوری که در این بازی توهین های نژاد پرستانه زیادی از سوی هواداران والنسیا خطاب به وینیسیوس جونیور صورت گرفت. از سوی دیگر وینی جونیور در اواخر این بازی با هوگو دورو و همچنین مامارداشویلی درگیر شد و همین قضیه موجب اخراج او شد.

اکنون کمیته لالیگا پس از برگزاری جلسه خود تصمیم گرفت که محرومیت وینی جونیور و کارت قرمز او را ببخشد و به این ترتیب وینیسیوس می تواند در بازی های بعدی رئال مادرید حضور داشته باشد.

البته کارلو آنچلوتی، وینیسیوس را از لیست رئال مادرید برای بازی مقابل رایو وایکانو خط زده است و او در این بازی حاضر نخواهد بود اما در دیدار های بعدی رئال مادرید که البته اهمیت زیادی هم ندارند می تواند در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

باشگاه والنسیا به خاطر توهین هوادارانش به وینی جونیور، 45 هزار یورو جریمه شده است و همچنین جایگاه هواداران افراطی والنسیا در ورزشگاه مستایا تا 5 بازی از حضور تماشاگر محروم شده است.

1470