کامبک النصر مقابل الشباب با گل دیدنی رونالدو

کامبک النصر مقابل الشباب با گل دیدنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان و الشباب عربستان در ورزشگاه خانگی تیم النصر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر عربستان موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی النصر بازی را ضعیف شروع کرد و در همان نیمه اول بازی دو گل دریافت کرد. هر دو گل الشباب توسط گوانکا به ثمر رسیدند. گل اول الشباب عربستان در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی بود و گل دوم هم در دقیقه 40 روی پاس سانتی مینا به ثمر رسید.

البته النصر عربستان یک گل را در نیمه اول جبران کرد. تالیسکا در دقیقه 44 روی پاس علی الحسن موفق شد گل اول النصر را به ثمر برساند. در ادامه کار در نیمه دوم بازی غریب در دقیقه 51 باز هم روی پاس علی الحسن گل دوم النصر را به ثمر رساند و بازی دو بر دو مساوی شد.

اما کامبک النصر در این بازی با گل دیدنی کریستیانو رونالدو تکمیل شد. رونالدو در دقیقه 59 بازی روی پاس لوییز گوستاوو، از پشت محوطه جریمه با یک ضربه محکم و فنی دروازه الشباب را فرو ریخت و به این ترتیب بازی سه بر دو به سود النصر شد و آن ها این نتیجه را تا پایان حفظ کردند و هر سه امتیاز را گرفتند.

البته با توجه به پیروزی یک بر صفر الاتحاد عربستان مقابل الباطن، النصر همچنان در رده دوم جدول جای دارد.

تماشای خلاصه بازی النصر 3-2 الشباب عربستان

1470