قابی اروپایی در لیگ عربستان؛ اورساتو، بانگا و رونالدو!

قابی اروپایی در لیگ عربستان؛ اورساتو، بانگا و رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و الشباب عربستان به میزبانی تیم النصر عربستان به مصاف هم رفته اند و تا پایان نیمه اول این دیدار، بازی دو بر یک به سود الشباب عربستان در جریان است.

به گزارش فوتبالی، چهره هایی که در این بازی حضور دارند، رنگ و بوی اروپایی به این دیدار در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان بخشیده اند. به عنوان مثال داور این بازی دنیله اورساتو است. این داور مشهور ایتالیایی همان داوری است که فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 را میان بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن سوت زده بود. در آن بازی بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد.

کاپیتان الشباب عربستان، اور بانگا است. این بازیکن در فوتبال اروپا حضور در باشگاه هایی مثل والنسیا، اینتر و سویا را تجربه کرده است و سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را در کارنامه خود دارد. او همچنین در تیم ملی آرژانتین هم تا سال 2018 حضور داشته است. بانگا اکنون 34 سال دارد و از سال 2020 در تیم الشباب عربستان توپ می زند.

کریستیانو رونالدو نیز کاپیتان النصر عربستان است و می توان گفت یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ است. او در دسامبر گذشته پا به فوتبال عربستان گذاشت و باید دید که آینده او در النصر به چه شکل رقم خواهد خورد.

1470