حمایت تمام‌قد فلورنتینو پرز از وینیسیوس

حمایت تمام‌قد فلورنتینو پرز از وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید در محافل عمومی درباره وینیسیوس جونیور و اتفاقاتی که برای این ستاره برزیلی افتاد، صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از سری رقابت‌های لالیگا، تیم‌های والنسیا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، خفاش‌ها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. تک گل این بازی را دیگو لوپر به ثمر رساند. اما در این بازی، هواداران والنسیا و با فحش‌های نژاد پرستانه خود از ابتدا، اشک وینیسیوس جونیور را در آوردند که در نهایت به اخراج این ستاره برزیلی از زمین منجر شد. این دهمین بار در این فصل است که وینیسیوس مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته. 

به نقل از سایت رسمی رئال مادرید، فلورنتینو پرز گفت: "اتفاقی که برای وینیسیوس افتاد، بسیار جدی است و با توجه به شرایط اخیر، این اولین باری نیست که چنین حادثه ناگواری رخ می دهد. جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، لایق چنین چیزی نیست. می خواهم آشکارا بگویم که رئال مادرید دیگر طاقت توهین های نژادپرستانه علیه بازیکنان این تیم را ندارد. برای انجام این کار، ساختار سازمان‌های مبارزه با نژادپرستی کشور باید عوض شود."

"وینیسیوس قربانی اصلی است. باعث شرمساری است که وینیسیوس را به خاطر اینکه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، متهم می کنند. این رفتارها، فوتبال ما را نابود می کنند و باید سریعاً متوقف شوند."

4416