روزهای پایانی محبی در استقلال؟/ سرنوشت مغانلو در انتظار وینگر بوشهری!

روزهای پایانی محبی در استقلال؟/ سرنوشت مغانلو در انتظار وینگر بوشهری!

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که فصل هنوز برای استقلال به پایان نرسیده، ساپینتو و هواداران استقلال اخبار نگران‌کننده‌ای درباره مهره‌های تاثیرگذار این تیم می‌شنوند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که استقلال خود را برای تقابل با نساجی در جام‌حذفی آماده می‌کند، تکلیف برخی ستاره‌های این تیم برای فصل بعد مشخص نیست و ممکن است آخرین روزهای حضورشان در جمع آبی‌پوشان را تجربه کنند. محمد محبی که در ابتدای فصل با قراردادی یک ساله و قرضی از سانتاکلارای پرتغال به استقلال پیوست، یکی از همین بازیکنان است که قراردادش به زودی به پایان خواهد رسید.

محبی که نتوانسته بود به خواسته‌هایش در پرتغال برسد، این فصل در کنار همشهری خود یعنی مهدی قایدی حسابی درخشید. او به همراه قایدی خط حمله‌ای ترسناک را برای استقلال ساختند که لیگ را با ۵۲ گل زده به پایان بردند. 

محبی و قایدی به صورت قرضی به استقلال آمدند و البته جدا از اینکه مدیران وقت استقلال، باشگاه آنها را راضی به بازگشت کرده بودند، اما چون اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی بود و همه حدس می زدند او بر خلاف کی روش، توجه بیشتری به بازیکنان لیگ برتری داشته باشد. 

در هر حال شنیده شده که سپاهان قصد دارد با سانتاکلارا مذاکره کند و محمد محبی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. محبی حضورش در لیگ برتر را سپاهان آغاز کرد و خاطرات خوبی به همراه این تیم دارد.  البته سپاهان در تابستان سال قبل هم به جذب او علاقه‌مند بود که در نهایت مهاجم بوشهری تصمیم گرفت راهی استقلال شود. اگر چه محبی با سانتاکلارا قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد رضایت بازیکن برای انتقال قرضی او شرط باشد.

سپاهان دو فصل قبل هم زمانی که قرارداد قرضی نیم‌فصله شهریار مغانلو با پرسپولیس به اتمام رسیده بود، توانست با همین باشگاه پرتغالی مذاکره کند و مغانلو را به اصفهان هایجک کند. اضافه شدن محبی به سپاهان می‌تواند سمت راست فاز تهاجمی این تیم که در لیگ پیش تعریفی نداشت را بهبود بخشد و احتمالا به همین دلیل مورایس به جذب محبی علاقه‌مند شده است.

تنها مقصد احتمالی محبی برای فصل پیش‌رو سپاهان نیست وشایعات دیگری هم درباره سرنوشت این مهاجم بوشهری از گوشه و کنار شنیده می‌شود. برخی می‌گویند ساپینتو به مدیران استقلال تاکید کرده تا زوج بوشهری حفظ شوند. البته عملکرد باشگاه استقلال و مدیرانش در چند سال گذشته نشان داده که آبی‌ها در حفظ ستارگانش چندان موفق نیستند.

2509