عکس؛ پیراهن رئال مادرید بر تن پسر کریستیانو رونالدو

عکس؛ پیراهن رئال مادرید بر تن پسر کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که در روز های اخیر تصویری از پسر دوم کریستیانو رونالدو یعنی ماتئو در لباس بارسلونا در شبکه های اجتماعی وایرال شده بود و مورد توجه قرار گرفته بود، اکنون تصویر جدیدی از پسر رونالدو در پیراهن رئال مادرید منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، ماتئو رونالدو، پسر دوم کریستیانو رونالدو است. در واقع جونیور پسر بزرگ ستاره پرتغالی است و ماتئو رونالدو پسر دوم کریستیانو رونالدو به حساب می آید. در روز های اخیر در تصویری که توسط نامزد رونالدو یعنی جورجینا رودریگز منتشر شده بود، دیدیم که پسر رونالدو لباس بارسلونا را بر تن کرده است و کاربران شبکه های اجتماعی با این مسئله شوخی کردند و به این ترتیب معتقد بودند که پسر رونالدو هوادار بارسلونا است. این در حالی است که کریستیانو رونالدو آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید است و به نوعی اسطوره باشگاه رئال مادرید به حساب می آید.

اکنون جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو یک پست اینستاگرامی منتشر کرده است که در آن می بینیم پسر رونالدو یعنی ماتئو پیراهن دوم این فصل رئال مادرید را بر تن دارد و به این ترتیب این قضیه به حرف و حدیث های قبلی پایان داد و نمی توان گفت که ماتئو هوادار بارسلونا است.

1471