احتمال انصراف حبیب کاشانی از مدیریت تیم امید

احتمال انصراف حبیب کاشانی از مدیریت تیم امید

پایگاه خبری فوتبالی- آیا انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید ایران موجب جدایی حبیب کاشانی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که حبیب کاشانی از سوی کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا به عنوان مدیر این تیم معرفی شده بود تا سرمربی تیم ملی زیر 23 سال با مشورت مسئولان فدراسیون فوتبال انتخاب شود، اما در پایان خروجی جلسات متعدد او و مدیران فدراسیون فوتبال موجب شد تا نظر حبیب کاشانی تامین نشود و گزینه‌ یا گزینه های مد نظر او در نهایت سرمربی تیم امید نشوند.

مسئله‌ای که در این بین به وضوح دیده می‌شود اختلاف میان فدراسیون فوتبال با حبیب کاشانی بود، مدیر تیم امید که ابتدا به دنبال نام‌های بزرگ بود از افرادی مانند علی دایی، جواد نکونام، یحیی گل‌محمدی و این اواخر حتی افشین قطبی به عنوان گزینه جانشینی مهدوی‌کیا نام برد اما علیرغم جلساتی که برگزار شود در نهایت هیچکدام از آنها به عنوان سرمربی معرفی نشدند و حتی جلسه مشترک با محمد ربیعی هم خروجی مثبتی در پی نداشت تا موجبات ناراحتی این مدیر فوتبالی را فراهم کند.

 مناف هاشمی دبیر کمیته المپیک هم پیش از این در مصاحبه‌ای نسبت به تاخیر در انتخاب سرمربی تیم امید موضع گرفته بود و مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون در گفت‌وگوی کوتاهی که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال داشت گفته بود دلیل تاخیر پیش آمده در انتخاب سرمربی را باید از رییس کمیته ملی المپیک جویا شویم. جمله ای که نشان می داد منظور نبی، به صورت غیرمستقیم، حبیب کاشانی بوده است. 

با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده واکنش حبیب کاشانی به انتخاب رضا عنایتی چه خواهد بود هرچند که احتمال ترک صندلی مدیریت تیم امید از سوی این مدیر فوتبالی وجود دارد. این موضوع می‌تواند روی مسائل پشتیبانی این تیم و کمک‌های که از سوی کمیته المپیک جذب می‌شد تاثیرگذار باشد. البته شاید هم حبیب کاشانی در تیم امید بماند.

باید دید در روزهای آینده و پس از تشکیل اولین اردوی تیم امید در دهه دوم، چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

7655