ادعای موندو دپورتیوو؛ رونالدو به دنبال ترک النصر

ادعای موندو دپورتیوو؛ رونالدو به دنبال ترک النصر

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر این که کریستیانو رونالدو در حال حاضر از حضور در النصر عربستان رضایت ندارد و قصد دارد که در پایان این فصل فوتبال عربستان را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو اواخر دسامبر گذشته بود که همه را شگفت زده کرد و راهی النصر عربستان شد. کریستیانو رونالدو در النصر سالانه 200 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و در حال حاضر پر درآمد ترین بازیکن دنیای فوتبال به حساب می آید.

روزنامه موندو دپورتیوو به تازگی ادعا کرده است که کریستیانو رونالدو از شرایط زندگی خود در عربستان و به طور کلی از حضور در خاور میانه راضی نیست و می خواهد دوباره به اروپا برگردد. در واقع آب و هوای بسیار گرم این منطقه موجب شده است تا کریستیانو رونالدو و خانواده او اذیت شوند و هنوز به طور کامل با شرایط آب و هوایی این منطقه وفق پیدا نکرده اند.

البته رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز سعی می کنند که در شبکه های اجتماعی نشان دهند که از زندگی در عربستان راضی هستند و موضوعی برای نارضایتی آن ها وجود ندارد اما باید دید که در نهایت ادعای رسانه درباره عدم رضایت رونالدو از حضور در النصر عربستان تا چه حد واقعیت دارد.

1471