غیررسمی/ رونمایی از بازیکنان مورد نظر سپاهان برای فصل آینده

غیررسمی/ رونمایی از بازیکنان مورد نظر سپاهان برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ بیست و دوم به مانند چند سال گذشته پایان جذابی برای سپاهان نداشت تا طلایی‌پوشان اصفهان از هم‌اکنون برنامه ویژه‌ای برای حضور فعال در نقل و انتقالات داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان و ژوزه مورایس در حالی لیگ بیست و دوم را به پایان رساندند که تا هفته سی‌ام این مسابقات همچنان در کنار پرسپولیس جزو شانس‌های اصلی قهرمانی بودند اما پرسپولیس در هفته آخر نساجی را برد تا در قائمشهر جشن قهرمانی بگیرد.

سپاهانی‌ها که فصل گذشته و در فصل نقل و انتقالات، حسابی هزینه کردند و بازیکنان بسیار خوبی را هم به خدمت گرفتند، در تلاش هستند با بررسی نقاط ضعف خود و پوشش آن در نقل و انتقالات تابستانی بتوانند تیم بهتری را آماده لیگ بیست و سوم کنند.

از جمع بازیکنان خارجی سپاهان، تنها بازیکنانی که فصل آینده هم در اصفهان خواهند ماند، نیلسون جونیور مدافع میانی این تیم و احتمالا ایگور کاتاتو باشند. الویس کامسوبا که مدتها قبل از سپاهان جدا شد و مانوئل فرناندز سرشناس هم تصمیم گرفت بعد از پایان لیگ، به همکاری‌اش با سپاهان خاتمه دهد.

درباره لیست نفرات مورد نظر ژوزه مورایس برای فصل بعد شایعات مختلفی منتشر شده است.

بر اساس این شایعات، سامان فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی و رضا شکاری سرلیست این مربی پرتغالی را برای فصل آینده تشکیل داده‌اند که با توجه به وضعیت هر کدام از آنها قطعا سپاهان کار راحتی برای جذب این بازیکنان نخواهد داشت.

سامان فلاح 2 فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و غلامرضا ثایت ایمانی هم که در حاشیه بازی سپاهان- پیکان مورایس با او مذاکره کرده بود تحت قرارداد خودروسازان است. رضا شکاری هم که همچنان قراردادش با گل‌گهر پابرجاست اما بند فسخ 300 هزار دلاری دارد.

باید منتظر ماند و دید آیا مدیران سپاهان قادر خواهند بود نیازهای این سرمربی پرتغالی را برای فصل آینده تامین کنند یا نه.

7655