تن هاگ به دنبال فروش مهاجم فرانسوی

تن هاگ به دنبال فروش مهاجم فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی – مربی شیاطین سرخ پس از بد خلقی اخیر ستاره منچستر یونایتد آماده فروش آنتونی مارسیال است.

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد در این فصل به تنهایی بار مسئولیت گلزنی خط حمله منچستر یونایتد را به دوش کشیده اما حتی روند او نیز در اواخر فصل کاهشی بوده و از ماه آپریل تا به الآن تنها 2 بار موفق به گلزنی شده است. وت وخهورست که از ژانویه طی یک قرارداد قرضی به شیاطین سرخ پیوسته است به نظر در فصل آینده این تیم جایی نخواهد داشت در حالی که میسون گرینوود هم پس از حاشیه های اخیر به نظر به اولدترافورد برنخواهد گشت.

مارسیال در این فصل چشمه هایی از خود قدیمی اش را نشان داده اما عدم توانایی او در حفظ آمادگی جسمانی خود اجازه ایجاد تاثیری مثبت را به او نداده است. این بازیکن 27 ساله قبل از سپری شدن یک ساعت از بازی مقابل بورنموث پس از یک نمایش دلسرد کننده دیگر از زمین بیرون کشیده شد. خروج با عصبانیت او از زمین بازی به سمت تونل به جای رفتن به سمت نیمکت و هم تیمی هایش خشم تن هاگ را برانگیخت.

تن هاگ در این باره گفت:" او بازی خوبی انجام داد و به نیمکت برگشت. فکر می‌کنم حالش خوب است. با سرعت به سمت رختکن رفت  اما نمی‌دانم مقصودش از این کار چه بود. زبان بدن مارسیال به مذاق افراد داخل باشگاه یونایتد خوش نیامده و بعضی از آن‌ها دستکش پوشیدن او را آن هم وسط فصل بهار را زیر سوال بردند.

 منچستر یونایتد یک لیست از گزینه های مد نظر خود برای خط حمله اش آماده کرده که اعجوبه تیم تاتنهام یعنی هری کین در صدر آن قرار دارد. باید دید سرنوشت خط حمله شیاطین سرخ در فصل آینده چه خواهد بود.

2102