برنامه‌ای که منچستر یونایتد برای جذب نیمار دارد

برنامه‌ای که منچستر یونایتد برای جذب نیمار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور از آن دسته از بازیکنانی است که پاری سن ژرمن به دنبال آن است تا از دست او در تابستان آینده خلاص شود!

به گزارش فوتبالی، نیمار در حال حاضر دستمزد بالایی در پاری سن ژرمن دریافت می کند و مدیران تیم پاریسی اعتقاد دارند که ستاره برزیلی آن طور که باید و شاید در ترکیب این تیم تاثیر گذار نیست و دیگر مثل سال های گذشته نقشی کلیدی ندارد و افت کرده است. نیمار جونیور در حال حاضر 31 سال دارد و وضعیت آینده او چندان مشخص نیست. نیمار جونیور آخرین بار در سال 2021 قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد و تا سال 2025 با تیم پاریسی قرارداد دارد.

پی اس جی به دنبال فروش دائمی نیمار است اما ممکن است که با توجه به دستمزد بالای او همچنین هزینه سنگین خریدش، مشتری مناسبی برای خرید دائمی او پیدا نشود.

به گفته اسکای اسپورت، منچستر یونایتد می خواهد نیمار جونیور را به عنوان یک بازیکن قرضی خریداری کند. باید دید که پی اس جی موافقت می کند که نیمار به طور قرضی راهی منچستر یونایتد شود یا خیر.

اریک تن هاگ می خواهد از نیمار جونیور در تیمش به عنوان یک وینگر چپ استفاده کند و مشکلات خط حمله خود را با حضور نیمار کاهش دهد.

1471